Zamówienie dokumentacji

Wystarczy, że prześlą nam Państwo niezbędne informacje, a opracujemy dla Państwa dokumentację w ciągu 2-3 dni.

Informacje jakich potrzebujemy to:

  • nazwa firmy i adres,
  • nazwa lokalu i adres,
  • adres do korespondencji,
  • NIP,
  • REGON,
  • imię i nazwisko właściciela,
  • numer telefonu do kontaktu,
  • menu - wszystkie serwowane dania 
    (przy zmiennym menu dania z dwóch tygodni),
  • logo (nie jest konieczne),
  • informacje dotyczące liczby i rodzaju urządzeń chłodniczych,
  • czy produkcja jest z surowców, czy z półproduktów?
  • informacje dotyczące sposobu dezynfekcji jaj,
  • informacje dotyczące podpisanych umów:
    z firmą wywożącą odpady (w tym tłuszcze i odpady kategorii III), z firmą DDD - proszę wymienić jedynie istniejące podpisane umowy.
  • na jakich naczyniach będą serwowane dania?
  • dokumentację przesłać mailem (bez dopłaty) czy kurierem (+30zł za wydruk, oprawienie  i przesyłkę) ?
  • który pakiet dokumentacji sporządzić (samo HACCP\ samo GMP/GHP\ HACCP i GMP/GHP)?

Podanie niepełnych informacji, może skutkować wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

Ewentualne poprawki do dokumentacji zostaną dokonane nieodpłatnie.

Formularz zamówienia dokumentacji

Mają Państwo pytania? Chcą Państwo zlecić wykonanie dokumentacji?
Prosimy o przesłanie formularza - skontaktujemy się do 24 godzin!
Kontakt telefoniczny pod numerem: 727-562-470